Onedrive pilveketas

TalTech pakub failidega ühistööks ja nende turvaliselt serveril hoiustamiseks Microsoft Onedrive teenust, kus on igal kasutajal 1000GB mahtu.

Olulised eelised on, et:

  • Onedrive pakub ka mugavat võimalust kolleegidega faile üheaegselt redigeerida.
  • Faile on samaegselt ja mugavalt võimalik kätte saada nii töö kui koduarvutist, nutiseadmest või kasvõi lähetusel olles.

Tähelepanu! Onedrivega töötamiseks ning parimaks kogemuseks soovitab IT osakond, et teie arvutis oleks uusim office tarkvara, office 2016 või office 2019. Tööarvutis tarkvara uuendamise kohta küsige IT HelpDeskist ja isiklikku arvutisse saate office laadida jälgides kodukasutuse juhendit

Kuidas saan omale onedrive?

Windows 10 arvutites ja IT osakonna halduses olevates arvutites on onedrive rakendus sisse ehitatud. käivitage see, logige sisse, jälgige juhiseid ekraanil ning teie arvuti file explorerisse ilmub uus kaust "Onedrive - TalTech"

Onedrivele on võimalik ka ligipääseda ka veebi kaudu, sisenedes ülikooli e-postkasti ning valides rakenduste menüüst onedrive või minnes otse aadressile https://onedrive.live.com 

Nutiseadmetesse onedrive laadimiseks otsige rakenduste poest märksõna "onedrive"



Kuidas saan onedrives failidega töötada?

Kui olete arvutis onedrive rakenduse avanud, siis on failidega töö samasugune nagu kõigi teiste failide puhul.

Onedrive juhendid on koondatud Microsofti juhendite baasi


Kuidas saan kolleegidega faile üheaegselt redigeerida?

Failide jagamiseks on mitmeid mooduseid. Jälgige Microsofti juhendite baasist või küsige nõu IT HelpDeskist

Üheaegselt dokumentide loomine on parem kui kunagi varem. Vaata ülevaadet siit:
Tekstijuhend
Videoülevaade


Kas failid on sünkroniseeritud?

Kui vajutate sinisele pilvekujulisele ikoonile taskbari paremal nurgas, siis avaneb onedrive menüü. Kui näete sellist pilti nagu siin, siis on failid sünkroniseeritud. kui sünkroonimine on ootel või on tekkinud tõrge, siis kuvatakse ootel või probleemsete failide nimekiri. Kui tõrked ei kao, siis võtke ühendust IT HelpDeskiga.